Witajcie na stronie DSGN, pracowni która od ponad 15 lat tworzy i transformuje biura,
aby dostosować je do współczesnych wyzwań i nowych trendów w pracy.
Chcemy podzielić się z Wami naszą inspirującą historią tego jak pracujemy,
nie tylko spełniając oczekiwania naszych klientów ale także wprowadzając rozwiązania sprzyjające wydajnej pracy, kreując przyjazne i inspirujące środowisko dla Waszych pracowników.
![](https://static.wixstatic.com/media/c2b61c_4e3505fcad6446a8be3b71f8740df721~mv2.jpg/v1/fill/w_82,h_46,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/c2b61c_4e3505fcad6446a8be3b71f8740df721~mv2.jpg)
Polservice
powrót
Bez przepychu, bez zdobień, bez utraty prestiżu.
Materiały najwyższej jakości i dobry DSGN.
W tym przypadku oczekiwania klienta były jasno sformułowane – wygląd biura ma kreować wizerunek Polservice, jako nowoczesny holding finansowy z tradycjami. W tej branży to zrozumiałe wymaganie.
projekt: DSGN
inwestor: Polservice Sp. z o.o
powierzchnia: 3200 m2
lokalizacja: ul. Bluszczańska 71, Warszawa
Podjęliśmy wyzwanie i poszukaliśmy architektonicznych i designerskich środków wyrazu, które symbolizowałyby stabilność, jakość oraz tradycję - wartości stanowiące fundament firmy. Postanowiliśmy wykorzystać do tego celu trzon komunikacyjny, znajdujący się wewnątrz budynku. Wyrasta on wprost z kamiennej posadzki parteru i przechodzi przez wszystkie kondygnacje, niczym kręgosłup konstrukcji. Dla podkreślenia efektu solidności, kojarzącej się ze standardami Polservice, na całej wysokości został on obłożony tym samym kamieniem, który – podobnie, jak inne zastosowane materiały, np. szkło i naturalny fornir – jest najwyższej jakości.
Pozostało poradzić sobie z przekazem o nowoczesności i dynamice firmy... W tej kwestii zdecydowaliśmy się postawić na zestawienie kontrastujących elementów okładzin ściennych, sufitów i oświetlenia, co nadało wnętrzom pożądany efekt.
Projekt dla Polservice nie był łatwym zadaniem, wymagał kreatywnego i elastycznego podejścia do poszczególnych elementów biura. Każdy z nich miał własną symbolikę, którą należało podporządkować nadrzędnej idei - wizerunkowi firmy. Mamy przekonanie, że zamierzony efekt został osiągnięty